2011-10-26

Here we are again



Sitter här med Max enorma hörlurar och lyssnar på musik, jag älskar dom! Nu kan jag lyssna på allt möjligt nolot utan att pappa kommer o mobba mej, heheh.

Stalluppdatering, ni som tycker häst är bäst på smörgås skippar detta då! Igår blev det hoppning med Berra, föll av hehehehe men i vissa stunder gick det ändå helt bra haha! Idag blev det "vanlig" ridning med Grim i manegen, varför kan han int va lika bra åt vänster som han e åt höger? Men jajo.
Hon som har skött timhästarna på veckorna ska tydligen sluta/har slutat, så timhästarna behöver skötare igen. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-Ä. Jag vill int! Men samtidigt känner jag mig jätteskyldig när jag inte egentligen har en "ordentlig" anledning, förutom att jag int orkar, och att jag älskar min stallfria tid alldeles för mycket :D Hmmm får nog allt ta och fundera. Såna problem man kan ha, det är som dom där underbara Levi's farkkuna som hänger i One Way och väntar på mig när jag hittar 90 euro nånstans ifrån. Voivoi.

känner mig som beeenjamin

Nu ska vi se om Maj vill sköta timhäst, NEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar