2011-10-22

I love tassels

Tjenare! Jag sitter just nu här och känner mig duktig/slö. Har städat som en tok idag och varit till stallet och skött, nu är jag supertrött. Igår var vi ju då på shopping, köpte en blus, en plånbok, en parfym, present åt snigello och underkläder, woopwoop! Vuxenpoäng på plånboken, e nästan nöjdast över den. Men nog kliade det i fingrarna efter ettt par skor eller en handväska, men jag hindrade mej själv! Sen när vi kom hem var jag helt slut, for till Snigel på idolkväll men sov typ hela tiden, bra sällskap måst ja säga att ja va! Emil for hem, väntat. Han va int så bra. Men oj Robin var helt klart bäst!

Tja idag ska jag vara slö, Hanna kommer hit på movie/fettonight så de blir kul :) jao nuu ska jag och fixa mina naglar (spännande) och sen ska ja laga tortillas åt mej :D

sån fick snigel! passar ju att de står we love you mm = maria montazami, för det gör ju snigel!! Hon fick också en påse ostkrokar och en chokladplatta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar