2011-10-06

Saker jag hatar/älskar just nu

HAT:

- provvecka, min hjärna exploderar snart
- biologin speciellt får mig snart att hoppa ut genom fönstret
- vädret. va satan?
- ridningen går bara oppåt fittan mittiallt (int bokstavligt dock)
- att jag inte kan koncentrera mej alls, jag som sku ha nörddag!!
- skuldkänslor för att inte vara deprimerad, ni som vet vet
- att ingen ha uppdatera någo intressant i bloggarna idag (förutom Soffi tack, du förgyllde min bloggrunda)! men de beror ju på hur man definierar intressant
- gottu varje dag, oj så bra för min kropp
- Max och hans vänner tar upp allt internet, ska gå o slå dom lite

NAJS:

- mina ridstövlar, FAN VA NAJS
- Neon Trees
- mitt objektiv, bra köp dedär
- Idol imoron o Molly ska sjunga Set Fire To The Rain, fuck yeah! Ganska bra låtval överhuvudtaget *excited* Dessutom kombineras det med chipskväll som det är varje fredag hos Snigeln i din bastu!
- 3 prov över!

Observera att hatlistan är en hel del längre än najslistan! Men inga sådana miner nu! E ni stolta över mig förresten, ja hindra mej själv från att skriva ett massivt angstinlägg idag! Då menar ja verkligen MASSIVT.


väntar på vad denna kille åstadkommer också, han ska sjunga Coldplay för  fan! 

2 kommentarer: