2011-10-08

tråk


1. Tre ord varför du sist spydde? säkert av nerver 
2. Vad gjorde du 08:00 i morse? tryckte på snooze på klockan 
3. Vad gjorde du för 30min sen? Såg på Cityakuten 
4. Vad hände dig 1995? jag föddes typ 
5. Vem fick dig att skratta senast? Snigel 
6. Vilken färg är din borste? svart men ja vet int var den e 
7. Vad köpte du sist? En pizzacroissant och chokladpudding 
8. Vilken färg har du på din tröja? vit
9. Var förvarar du dina pengar?  i min plånbok som e skitful, eller på t.ex. hatthyllan och köksbordet 
10. Hur var vädret igår? stormigt 

11. Vad ser du fram emot? vet int rikit. Just nu kanske att ha provvecka över 
12. Snarkar du? om jag somnar på rygg rikit lite :DD 
13. Vad är 15? min förra ålder haha? 
14. Vilken skostorlek har du? 38-39
15. Vill du klippa dig? nä
16. Är du över 25? nej 
17. Pratar du mycket?  jo lite för mycket 
18. Kollar du på O.C? blä 
19. Har ditt namn ett "x" i det? Sadly inte 
20. Känner du ngn som heter Steve? neeej 

21. Hittar du på egna ord? haha JO 
22. Är du en typiskt svartsjuk person? jo ja e nog tyvärr lite de ... 
23. Vad har du för mobil? Sony Ericsson Xperia X10 mini, men ingen tror att de e en telefon för den e så liten o söt 
24. Vem ringde dig senast? Annica 

25. Biter du på naglarna? .... när ja tråkar 
26. Har du lockigt hår? kanske int lockigt men vågigt. Sådär att de aldrig hålls som jag vill 
27. Vilken konsert ska du på härnäst? din 
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? ingen aning. Kanske mmmhhm
29. Hur många gånger har du svurit idag? Ha int prata me nån så ingen 
30. Vilket ord säger du ofta? alltså, men du fattar, störd, tard 

31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? nej tyvärr int 
32. Vad åt du senast? pizaaaaaaaaaaaaa
33. Vad borde du göra nu? packa färdigt för emilia och hennes mor hämtar mig om 15 min 
34. Har du något smeknamn? Majsan, Maysi (favoriiiten), och Kaj (tack folke)  
35. Sover du mycket? njä. 
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? American Pie 3 lätt den bästa av dom 
37. När var du sist ute? Öh igår cykla jag hej 
38. Har du gråtit idag? Nej
39. Är du en glad person? typ JA 
40. Har du roligt nu? nää

41. Vad äter du helst? ostkrokar, dör så gott 
42. Vem var du med sist? igår spenderade jag tid med snigeln om det är detta ni syftar på 
43. Vem kramade du sist?  hmmm hanna i think 
44. Nämn den bästa personen? jag själv, HA! Nej men säkert börjar ja laga folk i ordningar? alla betyder olika på olika sätt ju 
46. Vill du flytta? JA 
47. Hur ofta borstar du tänderna? Två gånger om dygnet 
48. Är du egoist? ... ibland. Ibland inte. Beror på 
49. Gillar du att bada? <3
50. Skrattar du åt allt? hehehehe jo. För de mesta nog :D 

51. Vem får dig alltid att skratta? Johan Glans höhö 
52. Gråter du när du tittar på filmer? inte så ofta, men det händer 
53. När grät du senast? hmmmmmmmmmmmmmmmmm förra veckan nångång tror ja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar