2011-11-11

11.11.11

Förlåt jag har minsann inte orkat uppdatera :) Är sådär kivasti på gränsen sjuk/sjuk så att jag kan vara helt hyper och sen vilja krypa ner i ett hörn och dö nånstans :) Släpte (obs släpte, fin form) mig iväg till skolan med stegring, överlevde helt okej faktiskt. Nu sitter jag inpackad i x antal filtar och fryser, brrrr. Så ikväll tänker jag vara sådär passligt nolife, ligga hemma och tycka synd om mig själv och se på idol med en påse ostbågar (haha dom brukar jag ju göra sexiga saker med hehehehe), även om sångvalen är riktigt från rumpaan. Om det blir alldeles för tråkigt kan jag ju alltid se på Mysteriet från Greveholm såhär i juletider. Ja, det är nu officiellt juletider enligt Maj. Så förbered er på en mycket julinspirerad blogg. Tänkte förresten härma Laura, kanske ha nån julkalendersgrej, får se om jag känner mig för junttig för det eller inte haha :D Men tips på innehåll kan ni Kommentera i den heliga kommentatorsrutan! Det var allt för mig, ha en trevlig freitag kvinnor!

Tumblr_lui68actlz1qc144qo1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar