2011-11-05

Jag har världens bästa vänner

Igår trodde jag ju då att jag skulle till Hanna övernatt, men så var det inte. Hanna sa när hon kom o hämta mej att vi skulle fara snabbt via Enni och hämta någo först, ja va helt bara OKEEJ! Sen när vi kom dit sa hanna att ja sku laga på mej ögonbindel, då blev ja liksom nog lite misstänksam haha! :D Mina vänner hade ordna överraskningsjul åt mej, för att ja helatiden ha hållit på o marra om min julfiilis! Risgrnsgröt, baka pepparkakor, ÄNGELGODIS, julgran, julklappar, hela huset pyntat, SKINKAN, julgubbe (heitaste julgubben ja ha nånsin sitt? ;)) <3 shit va jag blev glad! Inte bara för julen men för att jag kände mig jättehedrad på nåt sätt att dom ville laga någo sånt här ti mej! :D Oj ni e BÄST jag älskar er och det var jättekiva! <3 Nästa vecka nyår? ;)


5322587624_e1df97e031_z_large
inte för att den har nåt me saken o göra, men JUUL 
Imorse va de btw lite confusing, ja va helt övertygad om att de va dan efter julafton men det var det ju int, sen blev ja glad för ja kom på att de ännu e framför mej haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar