2011-11-25

rubriker är junttiga

Textkompetens e... gulligt :DD jaja men den sorgen tar vi isåfall på provutgivningen, när den nu sen e :) Nää knappast gick det väl superdåligt. Tja idag ska jag ju nu om typ hmmm 10 minuter ojsan till frissan! Har bestämt mig för att ta av en bit så det blir fräschare och sen ska jag växa ut mina våningar, ganska onödigt i mitt hår som redan har volym och är jävligt tunt... Sen låter jag pannluggen vara och växa ut. Sen får jag helt enkelt fundera på färgen. Kl 12 ungefär far jag till stallet och rider Grim, ska faktiskt hoppa, Emilia och Julia får assistera mej! Inte något komplicerat eller högt, men lite nu åtminstone :) På kvällen kanske till Sniglet också, måste prata med mor först, har lite saker vi måste fixa :)

Tjenispenis nu far jag iväg till Skärgårdsklippet!

45397859_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar