2011-11-28

tjärlek

Lol, det blev strömavbrott mitt i hkprovet. Allt var kolsvart en ganska lång stund faktiskt :D nåjo provet gick väl sådär annars, får se :) Ska snart bege mig iväg till stallet och sköta och rida Grim, OCH TA IN GRUMSE och ta av hennes täcke och ge henne hö, si nu hur bra ja kommer ihåg ;) Det blåser som faaaaan och jag ser inte fram emot att cykla på vapparvägen där det aaaaaldrig är motvind <3 Borde fara i maaston med ponnyn men jag tror vi blåser bort då. Om det är något jag hatar så är det vind. Nåjo men han får nu klara sej bara, även om jag känner mig som en dålig skötare. Kanske vi kan busa lite ist, vi var nördiga igår ;) Ikväll blir det julpyntande och engelskaläsande, imoron sista provet! Sen kommer en underbar period med psykologi, religion, franska, engelska, matte och modda. MEN var faktiskt just och se på lösningarna till matteprovet, det såg helt okej ut måste jag säga!TA I TRÄ obligatoriskt. O kiva att ja hade gjort uppgiften rätt fast han hade skrivit fel, hej nörd! Men jepp :)

såhär såg vi ut idag, hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar