2011-12-30

2011

Hejhej på er små fina bloggläsare, ni är inte många men ni är söta ändå! Skulle bara meddela att mitt liv är leimt men skönt, gör ganska extremt oansträngande saker och min dygnsrytm är fucked up jullovsstyle! Blir att stanna i Pargas på nyåret, första gången på extremlänge. Jag tycker att nyår är vääldigt överskattat och jag är rädd för raketer (ja, skratta ni) så tänker ta det lugnt med några små vänner. Anledningen till att jag inte gillar nyår är att man ger en massa löften man inte lovar, skrämmer ihjäl husdjur, blir skadad och bränner upp skogar med fula raketer och att man alltid säger att "nästa år ska bli det bästa någonsin" och så blir det aldrig det. Ska dock försöka ge ett nyårslöfte och det får ni se 00.00 tror jag (tidsinställt in my heart). NU ska jag minsann spela lite Sims och sånt, ha ett trevligt 2011!

fast nog e dom ju lite fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar