2011-12-13

Den 13 december

Håhhåh va ja e trött! Jag är ju inte världens aktivaste med detta med att träna, så skrinning en och halv timme och ridlektion som faktiskt var tung men kul gör att mina ben är smådöda. Men bra de :D Kom hem och förstörde min duktighet med pizza sen, hehe. Lite stolt nog att jag hade "pojk"skrinnskor och ändå föll jag inte en enda gång, även om det var nära! Men alla mobbade att jag såg så koncentrerad ut, haha. Men det var ju svårt! Dessutom har jag bara litelite att skriva på min psykologiuppgift, och så ska jag försöka göra dom andra läxorna också. Jag blir latare för varje dag. Och så är det ju lucia också, fick se ett riktigt fagert luciatåg i skolan, bra traditioner har vi där.


Finlands lucia 2011, Noora Peltola 

Fun fact: Jag har varit Lucia en gång i mitt liv sådär officiellt (alltså inte hemma i vardagsrummet), och det var i seniorstugan då jag var sju år. Jag var sååå stolt! Fin högtid, att sprida ljus i mörket är ju trevligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar