2011-12-18

fint väder

Sitter och "skriver psykka" alltså ser på Tudors och spelar riding club championships. Men har fått en början åtminstone. Har inte bloggat för att jag har varit slö. På fredag var jag iaf på impulsshopping till Åbo med Hanna, köpte typ inget men trevligt ändå! Och igår var jag och julmyste med Enni och Sara hos Sara, bakade pepparkakor och sånt kul :) Det bara regnar och regnar och regnar, julfiilisen på minus idag. Usch, hatahata. Sen glömde jag också att sköta Sampo idag DUKTIGT MAJ DUKTIGT :) Fattar int hur jag kunde glömma det, har inte haft en tanke i huvudet på det idag, kan int fatta de, jag brukar komma ihåg sånt. Länge sen sist iaf....... Fast det är ingen ursäkt. Nåååå vi skyller på att dethär har varit en seko stressidag. Sen är det söndagsångest också. Uuuuujjj vilken pissig dag, men så kan det gå ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar