2011-12-21

happy

De va den julfesten det, helt perus nog, och julmusikalen va jättebra! :D Bra jobbat folk! Och jag älskade min klänning, vill bara bo i den hihi. Fast bekväm va den nog inte direkt haha :D Fick också jättefina julklappar, som vi öppnade senare hos sara, TACK <3 Julfiilisen börjar sätta in på allvar :) Imorgon som sagt julkyrka, fixa sista på julklapparna, sköta stackarns halta Grim (tror jag iaf?), och laga köttbullar med mamma, kanske t.o.m. baka pepparkakor! Julmys på högsta nivå! Och btw så kom Snigels present idag också, var orolig att den inte skulle hinna fram i tid men det gjorde den! Känner mig sååå nöjd och glad just nu med allt :)

en sån hade jag, det är liksom en kortare kjol men ännu ett transparent tyg som går längre ner bak. Fast på mig som är så kort så gick tyget nästan till fötterna, hehe

1 kommentar:

  1. avundsjuk på din klänning du gissar kanske vem

    SvaraRadera