2011-12-25

julklappsreview

Även om jag inte fick min älskade Onepiece så blev väl klappskörden bra ;) I vår familj brukar vi inte få såå mycket på julen, känns småfult att kolla omkring på facebook och folk har fått telefoner och datorer och allt möjligt, haha! Men en supernajs parfym, kameraväska + smått och gott som man behöver till kameran (ska med mamma till Åbo och välja här snart), smycken, 40 euros presentkort till Reunos, lakan (jag älskar lakan! Synd att det bara blev ett par iår :( )100 euro, cupcakeställning som jag tänkte inviga under jullovet, lite allt möjligt smått som Johan Glans DVD och typ 14155 kg karkki, ojsan! Haha det låter ju ändå ganska mycket nu när man skriver upp det hit! Men idag fortsätter julfirandet på andra sidan väggen hos F & F, med kusiner och faster med familj, mys på det! Sen har jag ju varit till stallet och ridit ett stycke Sväämp också, riktigt kul var han :) Det regnar ute, men det skiter vi i för inomhus är det varmt och moushot!

tänkte apsolut kolla imorgon! 

1 kommentar: