2011-12-27

Tapani var en jobbig jäkel

Tapani lämnade oss utan ström i ca 2 sammanlagt igår, vi hade tur. Storm nr 2 på väg, man märker det ute. Vinden ökar. Hui, men den ska åtminstone inte bli lika stark denna gången. Tycker synd om folk som just typ har fått strömmen tillbaka och kanske blir av med den helt just igen :/ Fin vinter dethär!

Annars bara så mår jag mycket bättre, verkade vara lite av en sorts endagsjuka detdär. Har bara pikulite stegring så imorgon tänker jag vara fit for fight igen! Skönt, jag håller på att bli galen här inne. Jag blir jävligt konstig när jag är för länge ensam med mina tankar. Jag behöver människor som får mig att tänka på normala saker. Kan inte hjälpa att jag är en övertänkare, mina vänner kan intyga. Det skulle vara skönt att känna sig normal åtminstone en dag i sitt liv.

X3M, som jag alltid har på när jag är hemma, har fått denhär sången inetsad i min hjärna också, faan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar