2011-12-08

tjenis

Tjenis på er :)))) Jag uppdaterar dåligt, men så kan det gå ibland. Har inte orkat/hunnit så bra.

Annars löper väl allt på som vanligt, har ätit upp nästan hela min chokokalender fast det är en tid kvar till jul. Så typiskt mej, huhhu. Har fixat ganska många julklappar, paketerat och allt, så nu vart jag stolt. På lördag blir det att baka pepparkakor, kanske hus om jag känner för att vara fittig på nånting. Projekt dra ur hårfärg funkar sådär, nog e de ju ganska mycket ljusare nog. Det är ungefär det mest spännande som händer i mitt liv, men det är ju också helt skönt med sådana perioder.

Hej stallmänniskor, är det förresten stallets julfest imoron eller när eller blir det alls något iår? Skulle vila veta :D

Tävlade btw mot någon som kallade sig "Lena Schnoppen" på facebook idag, dog smått.

hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar