2011-12-04

Tycker synd om er som måste läsa om mina problem med mitt hår, haha! Men nu får detta fan räcka. Bort med det röda, bort med all färg. Ska försöka komma tillbaka till min naturliga hårfärg, på något sätt. Sen kanske jag hålls som blond och så. Orkar inte hålla på med färg hit och dit längre. Ni som har en fin naturlig hårfärg, GÖR DET INTE. Färga inte, det är ett livstidsprojekt. Usch, är så äcklad av mitt hår just nu att ni vet int. Ojämt, knallrött och heeemskt. Vill int visa mej ute heller så fult e de. Måst hitta nåt sätt att få detta bort. Som tur e mitt hår väldigt oemottagligt för färg, så det här röda kaoset borde så småningom vara borta iaf. huihuhihuhihuhii. Och rött tonande balsam är ALDRIG en bra ide.

Sku sätta en bild hit men jag besparar er den finheten. De e sen rödare än de va på fredag. Mycket rödare. fuuck.

2 kommentarer:

  1. mössa är svaret på allt gullet! och.. färga aldrig håre. Fan alltsoo ångra int att ja färga de brunt men de va snyggt i liksom två veckor sen blev det svart och nu e de typ...svart/grått/brunt. Ysch. bloond for laaajjjfffff. Va e ens din naturliga hårfärg :D

    SvaraRadera
  2. Hmmmmmm blondgråröd :DD e int rikit säker längre tbh

    SvaraRadera