2012-01-01

All this way

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började gymnasiet, spännande skit. Sen behöver man int skriva ut allt på internet.

Har du några nyårslöften?
Sluta stressa och försöka ta det lite lugnare. Det är okej att misslyckas och komma för sent ibland. 


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?nånä fast i mina drömmar blev dom ;) 

Vilka länder besökte du?
I Sverige EN MESIG GÅNG. Patetiskt. 


Vad önskar du att du gjort mindre?Stressat och varit arg på mig själv. Det hjälper verkligen ingen. Undvikit saker som i efterhand hade varit roligt. 


Bästa minnet från 2011?Min julafton av mina vänner, ni sku veta hur glad jag blev! Har aldrig typ känt mig så älskad. Tack <3 

Bästa köpet?
Kameran, hands down. 


Vad spenderade du mest pengar på?
haha jaa. Det har ekonomiskt varit ett ganska dåligt år dethär. Men kanske hyra Grim? Eller kameraprylar? Eller random juttun som kläder smink och hudvård. Ingen aning. 


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det här året, eller i alla fall denhär hösten och vintern, har faktiskt mina vänner varit det bästa för mig. Ninja är också extremt viktig, hon får mig verkligen alltid glad.  


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Ledsnare såklart när folk dör och är sjuka mer än de varit förut. Men gladare på flera andra sätt. 

Favoritprogram på TV?
How I Met Your Mother ofc. Men Glee är tvåa. 



Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?Igen behöver inte allting sättas ut på internet. 



Vad ser du mest framemot med år 2012?LAPPLAND SÅKLART!!!! haha nej men jag vet ju inte. Man får väl ta saker som dom kommer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar