2012-01-08

Baby it's cold outside

Oj så trevligt att titta ut genom fönstret och se SNÖ! för andra dagen i rad :) Ytterst trevligt. Igår måste jag tyvärr sitta inne och jobba på mitt rellaföredrag och engelskaföredrag, var bara ut med hunden på kvällen, och så spelade jag monopol mot mäms och förlorade stort. Så jo mycket till liv :) Och imorgon börjar dendär skolan, möh :( Ser inte fram emot det ens lite. Jag brukar ändå tycka att det är skönt att få tillbaka rutiner men nu känns det bara jävligt, och hur jag ska slippa upp ur sängen är ett annat litet problem! Och snart är det ju typ provvecka också, nääääääääää. Nåjo men jag ska iallafall till stallet på lite ridu idag, kanske fota lite om nån orkar assistera mej, men vi får se om jag ens själv orkar. Sen måste jag fortsätta med skolarbete, inte kul :( Men jo vi ses kvinnofolk. 

Tumblr_lxgn6d4jyr1qei95oo1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar