2012-01-03

Idag då

Idag har jag startat ett hårt och krävande projekt! Makeislakko fram till 1sta mars! Det betyder ingen choko, ingen glass, inga kex eller kakor och ingen läsk med socker. Jag tror att jag har tagit på mig ett svårt projekt, men mamma lovade mig någon belöning så 8) Men hej, jag klarar av allt! Det är ett bra sätt att testa sig själv lite :) Och man ska faktiskt inte belöna sig själv med mat, jag är väl ingen hund heller. Dessutom har jag shoppinglakko fram till samma datum, leim start på året detta, men i needz money och att bli hälsosammare.

Annars blir det idag på lektionet, dressyrering. Vill ha typ Anki haha, men jag vill ändå preisa! Det får vi välan allt se. Sen borde jag på allvar börja med dom kilona skoljuttun ja måst ha färdiga tils på måndag. FAN.



nu får de bli sånt här istället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar