2012-01-04

Update

- Filmen (Sherlock Holmes) var bra, men jag var så mysig att jag somnade och Snigel drack opp en stor del av min dricka
- Lyssnar på When We Stand Together och känner mig som en viking
- Såg på The Voice Sverige och insåg och Carola är lite nolo och att Magnus Ugglas frilla är populär
- Ninja har löptid och är mindre mysig, uss
- Red på timme igår och det gick bra, red Grim idag och det gick dåligt, ska rida imorgon igen och gissar på att det går som idag, men det får vi se
- Jag äger för tillfället 26 euro och 75 cent, och får pengar om två veckor :) Okej nu ljuger jag, jag har faktiskt några femcentar i min väska.
- Vädret suger, och jag har redan brutit mitt nyårslöfte!
- Mitt glassbehov når snart astronomiska höjder, F A N
- Jag har inte ännu heller börjat på mitt skolarbete, men jag har ännu gaaanska lång tid väl typ?
- Försöker vända på dygnet, alltid lika roligt


sååå fin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar