2012-02-01

Dag 1: En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv

- jag utgår alltid ifrån att ingen tycker om mig, jag vill liksom ha lite "bevis" före jag litar på folk på allvar.
- jag önskar ofta att jag kunde byta ut min kropp mot Kenzas, men ärligt talat, vem gör inte det? haha
- Jag har bott i Stockholm i ett år, när jag var liten
- Vill väldigt gärna studera i England eller Sverige
- Jag är en ångestmänniska = får ångest över i princip allt. Vill någon byta?
- Jag är ganska feg, haha. Jag vågar inte ta risker och chanser alls typ, om inte någon tvingar mig/jag tvingar mig själv.
- Dom enda personer jag blivit så arg att jag skrikit på är min mamma, pappa och bror. Om jag är arg skriker jag oftast inte rakt ut, utan blir snarare "sur" och småfittig fast jag innerst inne skulle vilja slå till människan.
- Jag älskar att få komplimanger, håller oftast inte med men det är kul ändå. Och jag tycker mycket mera om att få komplimanger för min personlighet än för mitt utseende.
- Jag låtsas alltid att jag precis hänger med i vad folk pratar om, fast jag egentligen inte har en aning. Sen efteråt kan jag rikit undra vad jag har pratat om.
- Jag tycker alltid i stunden att jag är jättesmart och rolig, men i efterhand är jag 99% av gångerna så nolo att jag skulle kunna sjunka genom jorden
- De flesta gör säkert det här, men jag dansar alltid när jag blir glad. Såndärna fula, störda danser. Och så sjunger jag. Hehe.
- Jag är aldrig nöjd, vill alltid ha mer av något.
- Jag älskar gymnasiet! 10000 ggr roligare än högstadiet. Vi har så bra fiilis för det mesta. Sen skulle vi kunna skippa skolarbetet.
- Den värsta känslan i världen enligt mig är att oroa sig för andra som inte kan ta hand om sig själva, och man inte har makt över.
- Jag hatar att stå framför kameran och älskar att stå bakom den, så den nyaste bilden är typ ledarkursen weekend 1 i oktober?

det här var seriöst den normalaste bilden jag hittade. Nej jumalauta int e man vacker int :D 
Laura du sku förresten si va ja har för snyggisbilder på dej :DDDD

1 kommentar:

  1. Andra punkten = so true! "...sen skulle vi kunna skippa skolarbetet." hahhaha väldigt bra dendär punkten :DD

    SvaraRadera