2012-02-04

Havin' one of those days

Igår var det heldag med Hanna, gymmet, tortillas, fettosmoothien och film och snack :) Oj så mysigt! Idag mår jag inte så bra dock, känner mig trött och äcklig och har huvudvärk. Tror det får bli en hemmadag och vila upp mig bara, ganska skönt det med. Kan ni förresten fatta att jag har haft stallfritt sen onsdag? Och kommer att fara till stallet tidigast nu på onsdag? Har nog inte hänt på evigheter detta, om jag inte varit sjuk eller borta. Helt skönt nog att ha så ibland, men blir ju lite såndärn "vafan ska jag göra nu då" fiilis :D Kan också meddela att provveckan är över och det är jävligt skönt, och nu kommer en period med kemma, finska, matte, enkka och franska, känns int som så mycket variation där precis men skönt ändå :) Och en position ledig, HEAVEN <3

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar