2012-02-01

Många minusgrader celcius

Skrev nästan 10 sidors rellauppsats, så nu gör det pipi i handen! Good times. Var till stallet, frös som en gris, Grim var lycklig och jag åkte omkring barbacka före jag satte ut ponnyn som var påpälsad som en korv, hihih sötis. Sen var jag på Activas (?) nån grej om man söker sommarjobb. Var lite besviken, fanns inte såå mycket alternativ. Men fick nu i alla fall en ansökningsblankett till staden! Så japp. Vi får fortsätta söka bara! Imorgon är det matteprov, men jag orkar inte öva nu inte. Jag brukar inte egentligen öva på matte, kollar bara lite på teorin för det mesta. Antingen fattar man eller så gör man inte typ. Skulle dessutom ha lite lust att träna idag igen, vad har hänt? Min motivation till att vara hälsosam har skjutit i höjden, äter fullkorsbröd och morgonmål och grönsaker och smoothien och vitaminer och ojsan! Men man får ju såna ryck ibland. Tyvärr är det inte så bra att varje dag sådär mittiallt börja träna hela tiden, så jag borde kanske vänta tills imorgon.


Här är också en av domdär sångerna som jag personligen ALDRIG tröttnar på fast den ju har några år på nacken redan. Bra  musik blir inte dålig efter en månad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar