2012-02-10

pengs

Gött att sluta 12. Har blivit x antal timmar att göra absolut ingenting. Ganska skönt såhär. Bakade faktiskt minimuffins (choklad med apelsinfrosting) gottigotti. Såg ÄNTLIGEN på Ponnyakuten, det är ju åtminstone bättre än förra året! Så jo, 4 avsnitt på raken blev det. Imorgon blir det stall (sköta Sampo) och så har jag börjat smida lite andra planer, tihi. Tänkte också imorgon gå och ta ut från (läs: tömma) mitt konto, och betala åt Malin för Grim, känns lite som om det skulle vara på tiden. Har senast betalat för oktober? Råkar faktiskt vara helt rik just nu så. Mitt rik är ju då att äga så mycket att man faktiskt har råd med det livsviktigaste, och inte måst städa halva huset i hopp om att mamma ska betala mitt puder i gengäld. Good times vårt pengasystem. Men man lär sig ju verkligen pengars rätta värde! Allt är jäävligt dyrt. Men tycker nog att det är lite fittigt att jag inte ÄNNU HELLER ha fått min julklapp. Sku ju få en kameraväska, men sku myki hellre ha en onepiece, men det är tydligen omöjligt :)))))))))))))))))))) Får väl fortsätta att ha mitt kitobjektiv inlindat och stoppat i en burk, haha! Så nu ska det plågas förälder i några dar. Jag SKA ha en onepiece. Sådär lite spännande information på en fredag kväll :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar