2012-02-14

Whale you be my Valentine?

Gudomligt med två timmar skola! Så chill. Sluta 12 på torsdag också, älska! Och två första timmarna bara typ info :) Mitt enkkaspeech blev också uppskjutet för att läraren hade kollat fel, så har inte ens det att fixa. Oj så skönt! Förde också in ansökningen till staden, skulle nog vara bra om man fick jobb där..Annars har jag ju inte så stor skillnad med jobb, så om nån vet någo så säg till, haha :D Är överhuvudtaget väldigt pengasugen just nu. MEN måst säga att jag har varit väldigt sparsam denna månaden, använt bara ca. 40 euro! Men idag tog jag ut 140, så nu är det tomt och fint på kontot.... Målsättning nu: vara snålast i universum den kommande månaden! Tänk Ove Sundberg. Ikväll blir det timme, och jag får cykla i snöstorm. Jeei. Sen vart det ju Alla hjärtans dag idag. Jee, fick lite choko så det var ju positivt :D


OBS! Om man googlar snål kommer det faktiskt upp lite bilder på allas vår Ove! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar