2012-04-22

Le week-end

Oj så dålig uppdatering, ursäkta mig så vackert! Har haft ganska mycket att göra. Fredagen spenderades med glass och sara. Lördagsmorgonen börjades med Zumba, sen efter det en tur till stallet, till butiken, hem och baka, allt failades, måste laga på nytt, sen var klockan hups redan 11 på kvällen! Samla polluxgrejer gjorde jag också nångång på dagen. Klockan halv 8 steg jag upp på söndagen, iväg till stallet för att öva på kadrilj med jobbiga hästar. Hemma 11, städa och ta hand om mitt minibrännsår som jag fick när Anki sprang halvt över mig ut i hagen och rev grimskaftet ur min hand. Tillbaka till stallet klockan 1, laga iordning Anki igen, ner till manegen, red kadrilj, var på jippo till klockan 4, sen matmöte, sköta Sampo, hemma klockan halv 6 typ. Så jag har inte hunnit riktigt med något annat. Nåjo. Dom uppförde sig åtminstone i kadriljen, så det var bra! Just nu känner jag för att... sova.

Kuva
Anki. Fast hon e stördi huvu ibland (som alla hästar kröhöm) så är hon bästa timmun ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar