2012-05-07

Min sjundedag!!!

ÄNTLIGEN har jag börjat på scrapbooken. Har valt ut en hel del bilder och planerat en del sidor, på onsdag blir det att printa lite i skolan och pappa ska fylla på bläcket i vår egen fotoprinter. Fiiina grejer, nu har jag åtminstone gjort NÅNTING! Var faktiskt på lenkki idag också, sprang verkligen inte långt men det var som att kuta i lera, H E M S K T. Föredrar att gymma ggr 100000. Har typ sträckt min reve (?) så det var sådär semiskönt. Imorgon timme, hoppas på dressyr igen! Det var najs senaste gången. Kan nog hoppa också men vill nog ha Anki isåfall... Sku möjligtvis kunna tänka mig ha Pepe, men Anki e number one! Måste säga att mina inlägg alltid är fruktansvärt sammanhängande och behagliga att läsa, haha! Men det är väl snarare ert problem än mitt? Tihiii. Dessutom är det min sjundedag idag, och var är mina gratulationer?!? Fan va besviken jag blir!

hände senast idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar