2012-05-25

Najs eller bajs

Tänker skriva lite saker som jag hatar hit, så det så.

1. Mainstreambloggar. Samma, gamla, tråkiga bilder med fåniga citat varannan sekund. Jag är inte perfekt, här dyker också the occasional sån bild upp men jag försöker undvika det så långt jag kan. Usch, det är inte inspirerande, det är tråkigt. Förlåt.

2. Tatueringar utan betydelse. What's the point? Och att härma andras tatueringar, nejnejnejnej vad gööör ni.

3. Folk som hackar på andras musiksmak. VAD SPELAR DET FÖR ROLL.

4. Folk som klagar på att dom är såååå bleka och så sitter jag breve. Rött pigment is da shit.

Okej nu tog det slut. Det var främst den första som stör mej just nu :D Btw uppdaterar jag ju som crazy här?! Så går det när man har foreveralonefredag. Och foreveralonedredag är ett ord. Från och med nu.






1 kommentar:

  1. fan va dom kommer ångra dom där tatueringarna sen. onödigt ju

    SvaraRadera