2012-05-30

Polka dots

Provveckan slut <3 Oj så skönt! Igår var det Åbo, hittade avslutningskläder och en bikini, prickigt var på temat haha! Igen från spiritstore, hittar alltid något där. Den i Skanssi alltså, den i Hansa suger, förutom skorna. Ska ännu fundera ut vilka smycken jag ska ha. Idag har jag varit i maasto med fjantig ponny, gymmat, sovit och ätit gott. Så det var en chillisk dag :) Imorgon har vi nån ful stadorientering? Sedan blir det igen och shoppa, denhär gången till Hansa, ska bara ha shorts, träningskläder och lite smågrejer men helt skönt det också :) Ska int bränna ALLA mina pengar före resan nu inte ;) Som jag för övrigt borde börja fundera på packning för... Fick förresten idag veta att det ska REGNA på avslutningen och hela nästa vecka. Synd på avslutningen men sen är det careface, jag är i monsunregn så det regnar liksom ändå.
hitta bara bild på grön, men min är röd.

en sån, men mindre prickar men annars likadan typ! Sen knallröda klackar till, hihi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar