2012-06-13

Känns som om jag hunnit med exakt ingenting de yvå senaste dagarna. Kommer hem från jobbet först lite efter halv 5, och sen är klockan plötsligt 11, och jag har typ bara sprungit runt och fixat, packat upp, tränat, varit till frissan... Alla andra verkar hinna med massor och vara sociala. Är ovan vid detta liv efter en vecka där man gjorde som man vill. Skulle vara skönt med lite lov också. Även om mitt jobb är riktigt chill och trevligt, så ska det bli skönt med veckoslut och få göra exakt vad jag vill. Vaknar dock ännu 6 varje morgon, blev i Shanghai van att stiga upp 4 finsk tid så det sitter nog lite i. Känns onödigt då bussen far först 9.55 ännu idag och imorgon. Hmpf. Lite ångestfiilis atm, vet inte riktigt varför. Vilket muntert och trevligt inlägg detta blev! Nu ska jag släpa ut hunden.

Tumblr_lx82gu9ege1qdpjn2o1_500_large
något jag saknar med shanghai, är den supergoda japanska glassen man får köpa lite överallt!mmmmm. Inte min bild 

1 kommentar: