2012-06-01

Som vanligt e jag bra på att uppskatta mina provresultat

men sara e bättre :D haha! Nej, jag var faktiskt helt nöjd med min provvecka, och mina betyg. Måst väl skriva hit dom nu också heh

Matte: 9
Modda: Textkompetenser 5 & 5!! Av 6 möjliga alltså. Supernöjd! Dom var jag stoltast över typ. Sen B eller 10 i min recension.
BIldkonst: 10 (räknas nu kanske inte hit egentligen men)
Franska: 10
Finska: 7½!!! Har inte sänkt ALLS sen förra perioden fast dethär var den svåraste kursen typ :D Skills!
Gegga: 9½
Hissa 9½

Känner mig såå nöjd nu :) Sån egotripp alltid när man lyckas :) Prova dessutom min avslutningsklänning när jag kom hem igen, tycker faktiskt om den! Men Max tycker jag ser "slutty" ut, fast det tycker han alltid. Snäll bror! Tycker personligen att hela stilen är ganska "damig", eller inte vet jag :D

gammal random regnbild från hösten typ

Nu sitter jag här och väntar på ugnskorv, sen ska jag till stallet och SEN ska jag packa :D Orkar inte nuu... Vädret är btw mysigt

1 kommentar: