2012-07-24

De senaste dagarna

Nu har jag varit död på bloggen sen fredag igen, men jag har faktiskt haft annat att göra än att blogga :D Vill liksom utnyttja min tid i frihet, nästa vecka börjar det lite jobb igen nämligen :)

Så jo, fredag såg jag morbror med familj, helt najs att tala med dom också. Somna igen alldeles för sent. På lördag slöade jag hårt hela dagen, halv 9-tiden kom Hanna <3 med bussen från Pargas, och blev övernatt ute på Lempersjö. Riktigt mysigt. På morgonen vaknade man i underbart väder för en gångs skull, och solade två timmar ute på terassen före vi igen satt oss i bussen och stack till Pargas, för att hälsa på Enni i Koupo. Det var rikit bäst att se henne då man int ha sett henne på en vecka! Tur att hon kommer hem på torsdag :) På kvällen for vi ännu och fota me Jonnsku, Hanna och Sara, fast det började regna, haha. Igår var jag till Åbo på Saras födelsedagsdejt ;) Jag var alltså en riktig gentleman och bjöd på bio och glass och mat. Vi såg på Spiderman, och den var faktiskt bra! Vi hade ganska låga förväntningar men vi blev positivt överraskade :) Sen avsluta vi med ett besök till italienska glassbaren, älskar den glassen så mycke! Jag skulle kunna bo i italien bara för glassens skull, seriöst. Sen ännu gym på kvällen och Jonna kom och gömde sig hos mej då hennes systers vänner ockuperade deras hem. Vi satt i mitt rum och textade båda med olika mänskor, sociala hahah! Nej vi snacka nog också :) Herregud dehär blev långt men nu kanske ni fattar att ja int ha hunnit uppdatera :D Ska dessutom idag och rida TIMMIS, det var länge sen, tur så är det sötaste Anki och kan bara skritta då hästarna är feta och lata efter betet ;) See ya biccchhhes (uttalas med dregelljud i mitten tack)
Teinipeili <3 hos Jonna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar