2012-08-19

Chillin' in the rain

Efter några spännande dagar i skolan undrar jag varför jag var trött på sommarlovet. Haha nej, jag är en rutinmänniska ut i fingerspetsarna, så det blir bra att få lite ordning på mig själv igen. Har hela veckoslutet städat som en galning, vet inte varför jag har blivit sån. Men när man börjar dagen med stall halv 9 så blir man ofta inne i aktivitetsmode, så det är bra på det sättet. Igår slöade vi hos Sara, jag var störd och det finns vackert footage. Idag ska jag gå på en långpromenad i det riktigt höstiga vädret med min hund med paraply! Älskar höst seriöst. Jag tänkte också laga karelska piroger, det var länge sen, så sjukligt gott med äggsmör till ju. Sen får man ju äran att laga en massa läxor också. Vardagen har börjat. Men det kunde vara värre, just nu sitter jag ju och myser i min onepiece med en kopp kakao. Fina grejeer.

166794_3723630821685_2134491991_n_large

Såg förresten världens vackraste regnbåge på fredag. Finns bild på min instagram haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar