2012-08-26

Testytest


Vilken svordom använder du mest?  vittu/fittit
Äger du en iPod? Har, men sålde den.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.00 (jag snoozar en halvtimme minst)
Hur många resväskor äger du? inga
Använder du flip-flops? Haha nej, usch gillar inte såna
Var köper du dina matvaror ifrån? OM jag köper mat så valintatalo oftast
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Är hemskt ofotogenisk, men jag gillar att fota så skulle absolut hellre ta den. 
Vilken var den senaste filmen du såg? Mean Girls/The woman in black
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Vän, jag är inte vuxen och mina vänner har inte barn ännu tyärr.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En valp <3 Om det inte räknas så ja, kanskeee en superbra dator, sen skulle jag resa runt.
Har någon någonsin kallat dig lat? Typ varje dag hahahahah
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nejssan
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Är inne i en Maroon 5 period
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Typ ja, och det skulle väl inte vara en hemlighet om det skrevs hit?
När var senast någon stötte på dig? hahahah ja du
Vad åt du till middag senast? makaronilåda 
Använder du huvtröjor? jeepp
Kan du vissla? 
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? hatar bergochdalbanor, fyfan
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? ja
Hur många syskon har du? en bror
Vilken film kan du alla replikerna till? Mean Girls
Äger du några band t-shirts? Nä, men ja har en twilightblus som ja köpte när a va 13-14 <3<3<3 jess
När flög du senast? I juni från Shanghaiii
Läser du för skojs skull? jepps
Pratar du några andra språk? Pratar flytande engelska, sådär lite finska, och minimalt med franska.
Har du gråtit offentligt? jepp
Har du en stationär dator eller en laptop? stationär just nu, får min laptop snart hihhi
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja jo int vet jag
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vill ha en tatuering, men vet inte vad 
Vad har du för väder? PMSväder, de regnar o e solit om vart annat, men in general grått
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Hmmmmmmmmm. Kanske psykologi, det är skitintressant. Men engelska är helt chill osv.
Gillar du att flyga? Nä!! Förstår inte det roliga i det. SItter på sin röv i tusen timmar och dessutom brukar jag må ganska illa ibland. Så nej.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? HUMOR!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Suger när folk stavar fel, ja rikit hör i mitt huvud hur fel det e. Så ja. Jag är skitirriterande när jag alltid rättar folk. Tycker dock att det är okej att skriva lite slarvigt på datorn och så, men inte typ när man stavar räv som rev och liknande.
Gillar du senap? Nä
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? fy sakeliii funkar ju skitbra me min höjdskräck
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?öh ingen? int vet jag. 
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nå såklart
Vilka filmer, om några har fått dig att gråta? Titanic iaf. Sen minns jag inte. Är inte så gråtig a mig i filmer. Sen grät jag när George dog i Greys Anatomy haha.
Tycker du att du är attraktiv? nä
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Max 

1 kommentar: