2012-09-29

A new kind of awfswful

Fick igår uppleva min första sockerkrapula. Äter ju inte lika mycket fettogrejer nu för tiden, och efter att igår skippat middagen och kört på kladdkaka, chips, grädde och godis, mådde jag sådär. Började må megailla, nu snackar vi jagspyrsnart-illamående. Före jag skulle somna mådde jag sådär semiokej, men sen vaknade jag kl 5 på morgonen och spydde <3 Gud vilken lycka. Har aldrig reagerat sådär på mat förut? :D Klart man äter för mycket och så men det där var extremt :D Till och med Fia sa på morgonen att jag såg hung over ut. Usch. Intresseklubben sprängs av överbelastning. Nå jo, vi hade iallafall ett trevligt barnkalas åt barnen, med kaka med stearintopping, gott, fiske, och skattjakt. Så söta är vi ;) Idag var det tänkt att jag skulle läsa hela dagen, joooo, har läst ca 30 sidor sammanlagt, vilket iofs är bättre än 0 sidor. Imorgon börjar dagen med morgonmat, sweet. Tänker länka till stallet och var äckligt aktiv. Kommer dö, har inte sprungit på jag vet inte hur länge. Nå, nu ska jag försöka läsa lite samppa, see ya gullefjuns!


ett av prisen i skattjakten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar