2012-09-17

Hair problems

Har ett ton läxor att göra och ett föredrag att öva på, så jag sitter självklart och bloggar och kollar på frisyrer! Har ju väldigt tuntt hår, som aldrig hålls i någo frisyrer, gillar att bli slitet och att i princip göra lite vad det vill, så har ofta problem att hitta en frisyr som funkar. Men nu har jag haft det hängande och tråkigt skitlänge, skulle seriöst vilja ha en lite större förändring denna gång! Men tycker inte riktigt om att ha det kort, och det är liksom det enda alternativet för mej just nu om jag vill ha en förändring. Kan ju inte ens färga det då det inte tar emot färg, slingor är liksom max. Gääääääh! Måste fråga frissan bara antar jag. Oj vad ni bryr er förresten känner jag!

kör såhär så blir nog alla nöjda och glada 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar