2012-09-16

Kursveckoslut

Har spenderat hela veckoslutet i Pjukala på ledarskapskurs! Vet inte om det var såå mycket om ledarskap sen sist och slutligen men mycket om gruppdynamik och personlig kännedom och sånt, riktigt intressant! Så fick jag gymnasiekurs för det också, inte helt fel. Jättekul måste jag säga att det är att komma hem också och komma på att man ska ha ett 15 minuters finskaföredrag färdigt till tisdag <3 Och jag som suger på stress har sålart inte gjort ett skit ännu heller, bra. Nå det måste fixas imorgon bara. Tur att det är ett ämne jag kan något om i alla fall. Min telefon har btw farit sönder igen :)))))))))))))))) Fattar ni lyckostunden?! Samma fel som förra gången typ också. Grymt kul, den ska föras på reparation imoron igen. Eller reparation, man tycker ju att då den gått sönder två gånger skulle man kunna få en ny ren... Och telefonen är inte ens 3 månader gammal så......

Avslutar med söt sång 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar