2012-09-25

Lebenslangerschicksalsschatz

Såg just på första avsnittet av nya säsongen av How I met your mother, omg slutet! DET ÄR SÅ NÄRA ATT JAG KAN TA PÅ DET OCH HERREGUD VISA HENNE NU REN! Så, nu fick jag det ur mig :) Ska snart börja ta mej till stallet också på lektion, kanske esterna till och med är fädiga med stallet! Sku nog vara najs det. Det blir faktiskt fint måste jag säga, ganska jävla stor förbättring! Sitter också nu och funderar på om man borde hoppa av kemin eller inte, hatar ämnet och vet inte vad jag ska göra med det, PLUS att det fuckar hela min läsordning så jag måste tenta nån perkeles geografi? Men tänk om jag någon gång i framtiden behöver det, suck. Jag är dålig på att göra beslut. Nåjo, that's life! ;) Sara hehe life is.




“It’s not something that develops over time, it’s something that happens instantaneously. It courses through you like the water of a river after a storm, filling you and emptying you all at once. You feel it throughout your body…in your hands…in your heart…in your stomach…in your skin…”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar