2012-09-09

Lyckade barn

Alltså vi faila ju allt igår, haha :D Först kommer vi nu isådär okej tid till åbo, men hittar ingen parkeringsplats. Cirklar runt där i typ en kvart, trycker till slut in bilen i Q-parks parkeringshus. Stressade, köper dyrt godis men vi hann tills filmen började (bara typ 10 minuter försent, missade reklamen, jättesad)! Sen var det två timmar nakna män, droger, och jaaa haha! Den var helt roligt emellanåt, och det var ju Channing Tatum och Alex Pettyfer (hur det nu skrivs) så det var ju inte fula män iallafall ;) Men den var lite konstig, men helt okej! Tyckte lite synd om de typ 3 männen i publiken haha. Sen går vi nu iväg för att hämta bilen. Sen får vi inte ut den ur parkeringshuset, jess! Vi stod där några minuter före jag märker att sidu, ja glömde plånboken i biosalongen! Bra. Sen springer vi tillbaka till Finnkino och hämtar den, ringer paniksamtal till Jan och frågar hur vi ska få ut bilen, ringer till asiakaspalvelu som inte vet nånting, springer till börsen och försöker få dom att öppna åt oss, vi får en förklaring hur vi ska göra, går tillbaka, går fel igen, slipper till slut in i parkeringshuset och får ut bilen! Huuuh. Tog säkert 45 minuter. Sen var vi söta och for på Åboruundi före vi for tillbaka till det fagra Pargas. Så det var den kvällen det. Idag ska jag faktiskt städa, gud så skoj, och laga mitt engelskaföredrag. Det handlar om att internet och smartphones typ gör oss galna, ja blir jävligt mindfuckad och rädd av den artikeln, jag har ju typ alla symptom, hehe. Nå ni i min engelskagrupp får höra om era framtida mentala sjukdomar imorgon ;) Sen tror jag att jag ska på möte idag i stallet, no? Nå, nu ska jag till le magasin så vi sees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar