2012-09-19

So bloody British

Hej på er, sitter här och läser utbytesbloggar och plågar mig själv! Om jag inte skulle missa ett år... Nå hinner ju ännu ändra mig iofs. Men herregud nej, skulle vara både hemskt och underbart. Men som man säger "If your dreams don't scare you they aren't big enough". Sen kan man ju fara efter gymnasiet också, inte glömma. Och jag gillar inte 96or, dom är för många, det var babyboom det året. Sori, ni behöver inte lyssna på mina jobbiga störiga tankar. Blev och tänka på det då jag kom att tänka på hur mycket jag skulle vilja fara till London... Mina vänner ska några stycken antagligen fara iväg men jag kan inte komma med :( För det första är det för dyrt för mig och för det andra orkar jag inte ta det grälet med mamma, som är jäävligt emot det. Men that's life. Förhoppningsvis blir det en resa på sportlovet, vi har alla efter 11 år  gjort revolution mot pappa och vägrar åka till Lappland en gång till. Dock är han snål så det slutar typ med att han far själv eller nåt den snyggingen. Nu får ni också ha Londonångest och se på fina bilder som jag stulit från internet.

Tumblr_m9y170qwrf1qis9hro1_500_large


Tumblr_makcwisnwr1rfp35eo1_500_large

263939_343415409083676_1998784099_n_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar