2012-10-06

O det var den dan de.

Helt bra kväll, jag hade roligt och grejer fast det slutade ganska stört :D Idag var Manda och Fia här (dom tuti här, das nagubos). Jag vaknade stört nog efter 4 h sömn och måste stiga upp för jag kunde inte ligga kvar. Stack till butiken och fixade bacon med hungriga och trötta barn, sen sov vi framför tvn i soffan ca 5 h :)) MTV och barnkanalen var populärast. 4-ish stack de hem, jag lagade pasta carbonara åt mej, fettigt men sååå gott! Snart ska jag till stallet, städvecka i mitt hjärta! På kvällen ut och gå med Sara, orkar inte göra något mera ansträngande.... Usch. Tror att jag efter det tänker se en film och sova. Superskönt med helt skolledigt veckoslut måste jag säga!

399697_289495104485008_33293270_n_large
exactly 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar