2012-10-13

Så. Jävla. Omotiverad.

Det enda vettiga jag gjort idag är varit till gymmet. Annars har jag legat på min säng och sovit/sett på film/sett på modern family/ätit. Fuck. Jag som har så mycket att göra. Hatar mej själv lite grann just nu för att vara helt ärlig. Önskar liksom att det regnade eller något så att det skulle vara lite okej i all fall, men nej. Suck. Jävla skola. Jävla jagvillbarasovafiilis. Jävla extremgoda tortillas. Schnark. Söndagsfiilis på en lördag, finns det något värre? Inte har jag några planer för ikväll heller, skulle nog knappast orka göra något i alla fall så det är väl som det är med den saken. Upptäckte också den nologa momenten när en One Direction sång beskriver ens fiilis perfekt. Shhhhhh, don't tell anyone I said that.

404066_568412886509490_1265283087_n_large
ingen sa att dom inte är söta som socker 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar