2012-11-19

600

Firade bloggens 600 inlägg med header a la Snigel! Vad tycks? Har annars firat dagen med matteläsning. Känns ganska osäkert att gå och skriva prov på detta imorgon, skitkonstig denna kurs. Men ibland är det bara så, så jag har faktiskt inte stressat så mycket. Skippade gymmet för jag skulle läsa, sen slutade det med 40 minuters länk istället! Kände mig duktig, jag som aldrig brukar springa. Hade riktigt bra flyt på. Ni som stressar på provveckor, att springa, eller träna i allmänhet, hjälper jättemycket! Man kan helt tömma huvudet en stund och har inte alls ångest över att man inte läser, för att man tränar ju. Dessutom orkar man mycket bättre sen efteråt och bränner bort allt godis som är obligatoriskt för provläsandet. Lite studietips från Majsan där, varsågoda! Men nu ska jag sova så jag orkar gå och rådda med konstig matematik imorgon, wish me luck!


1 kommentar: