2012-12-12

7 things

- Jag tycker att muskler är skitsnyggt på flickor, fattar int sånt där "uuuj, ja börjar se ut som en man!!". Det visar ju bara att man är stark. Att se ut som en pinne är inte min grej :)

- Jag har typ -100% bacillskräck. Jag kan typ dela tikkari med vem som helst och jag bryr mej inte. Detdär att stjäla nåns mat genom att slicka på den funkar inte på mej, jag äter nog upp den med spott och allt. Hehe, lite äckligt men jag bryr mej inte riktigt haha!

- Den som gör mig lyckligast på planeten är min hund. När jag flyttar kommer jag sakna ihjäl mej :(

- När jag var liten hade jag en konstig form av epilepsi, men jag har växt ur det och inte haft ett "anfall" på flera år. (inte sådär att jag började rycka och så men det är svårt att förklara)

- Jag hatar när folk säger "tänk om". Det är ingen vits att ens fundera på saken, för det är ändå för sent! "Tänk om jag sku ha tagit extra vantar, då skulle jag inte ha frusit". Sori, nu tog du för lite kläder och lev med det. Usch så störande.

- Jag blir superirriterad på folk som gnäller. Inte klagar, utan gnäller, med riktigt en såndärn gnällig röst. Ni vet vad jag menar.

- Jag har ganska svårt att kontrollera mitt humör. Är jag arg så är jag arg och är jag glad så är jag glad. Både positivt och negativt kanske?

meegagammalt foto på mej och min tjäärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar