2013-01-05

hårda idrottsskador

Igen har jag varit pigg och varit i maasto klockan 9 med timmisarna. Ganska lugnt för en gångs skull, det var hård mark och vi kunde bara galoppera lugnt på ett ställe. Sen råkade Anki och Sampo komma för nära varann så jag blev sparkad på foten, fint. I stallet steg Anki dessutom på min fot så nu har två av mina tår ett brett blått streck på sig. Ont gör de, men det e säkert bättre imorgon. Gotta love stall liv ibland! Har nu också duschat och ska fixa mig, på kvällen till Sara på spel/chillkväll nr 2. Nu är jag btw jäävligt sugen på något gott, ska nog dra mej till butiken. Ha en TRÄÄÄVLIG dag!



Saknar tiderna då man kunde rida på planen, Grim ännu var kvar, jag red barbacka hela tiden och busade med Snigel och Grumse. Känns ibland som om jag inte gör nånting i stallet längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar