2013-01-30

sidu bara, ja finns nou här

Usch spinning. Den som kom på det är nog sadist, haha! Nå 50 minuter senare och en stund i salen så känns de bättre ;) Jag suger på att uppdatera, men det finns inget att skriva. Igår gned jag runt på Anki barbacka, hon va super på slutet och kämpa på som vanligt :) Hade biologi idag, så det studerade jag igår i fucking 9 timmar, har idag varit alldeles för slö så måste ännu tvinga mig igenom 30 sidor hissa så jag hinner med allt före provet som är på fredag (det är därför jag bloggar, så jag inte ska behöva börja ännu, heheh). Gotta love provvecka. Dehär e förresten min åttonde provvecka, bara fem kvar i gymnasiet, jei haha! Och på lördag blir det fira Saara, så det blir kul! Det kunde vara värre minsann :)

så kändes de idag, minus den perfekta magen haha! Jag trodde jag hade spillt vatten på golvet, sen insåg jag att det var mitt (min?) svett.... Fräscht, men skönt! 

16 dagar till London, btw, MWAHAHAHAHAHAH.

1 kommentar:

  1. Joo helt härliga! Ja grät mest i andra avsnitte tror ja :P

    SvaraRadera