2013-02-28

Bakabaka liten kaka



Nattbakning, I love it! Jag är alltid mest baksugen på natten. Konstigt eftersom jag annars är ganska värdelös efter 23. Iofs är klockan bara 10 nu, men jag har bakat pajer och grejer klockan 2 flera gånger, haha! Skola imorgon igen så kanske inte så smart att ha gjort så idag. Är så skoltrött att jag dööör förresten. Gör ingenting, matten och finskan är värst. Det enda ämnet jag semilyssnar i är psykkan och lite engelskan. Bra att det slår till på värsta perioden. HUI. Men överraskade mig själv med 7 i finskauppsats, brukar alltid få typ 6-6+, så var faktiskt helt nöjd, haha! Jävla språk.

Gjorde förresten ett (för mig) stort beslut och bestämde mig att sluta sköta timhäst efter nästan 6 år. Ska sköta två veckor ännu (typ?) och sen är det slut. Ganska skönt när det bara känns som om jag får mer och mer att göra och mer och mer ansvar. Nu kommer jag alltså bara rida en gång i veckan, lite weird då jag ett tag var 6 eller 7 ggr i veckan i stallet...

Nåja, nu ska ni sova och jag ska fortsätta med bakandet, lagar en bigass chokladtårta, med choklad- och jordgubbsfyllning och nutellaglasyr. Antingen blir detta det godaste jag ätit i hela mitt liv eller hemskt, haha!  Nej det blir nog bra. Gonatt hattifnatt


522700_480537842005845_1799644992_n_large

Tumblr_mi5kqmgkwg1rixtqvo1_1280_large

Fuck fitspo, jag kör cakespo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar