2013-02-11

If every day is a gift then I want to know where I can return Mondays



bara för att ja e snyg
HEJ SMÅ BARN! Testar mitt smink för abibalen som basically är mitt vanliga smink med lite ögonskugga och lösögonfransar, haha! Jag tänker inte ens försöka mig på något komplicerat för då blir det bara konstigt. Om jag ens har lösfransarna är frågan, helt lyckade blev dom idag iaf! Inte så kiva bara om dom börjar lossa mitt under kvällen, hehe. Var faktiskt igår och köpte skor. 8 cm klack + dans + flera timmar + spricka i tån = jag kommer inte ha sjukt i fötterna iallafall! Hehe. Sprickan är från då jag blev sparkad och stigen på av feta hästar. Känns inte på det sättet annars men när man har klackar känns de nou. Annars var skoldagen fittigt jobbig, gick och köpte fastlagsbulle (eller fia köpte, jag tiggde) på "självstuderingen" och sen instagramade jag på hissan och matten och på finskan lyssnade jag bara i allmänhet inte. ÅÅÅH skoltrött. Najs med penkkisvecka osv så slipper man iallafall lite flera timmar. Hoppas också allt fixar sig till abibalen, ska nog bli ganska skönt när den stressen är över... Men ändå kiva att klä upp sig osv så JO! Nu har jag babblat alldeles för mycket, borde börja tvätta bort sminket mitt för tänkte nog inte sticka till gymmet med lösögonfransar inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar