2013-03-11

La Belgique

För er som inte visste så har jag spenderat de senaste dagarna i Belgien. Har haft så roligt och fått se så mycket, träffat trevliga människor och fått se en annan kultur. Älskade kindpussandet, chokladen, och Bryssel. Och jag är awesome på att äta våfflor med mycket grädde fick jag lära mig. Fick till och med se en äkta westernryttare och belgisk karneval. Har ätit som en liten gris och släpat hem kilovis med choklad, men det är bra det. Hehe. Längtar ren tills belgarna kommer till Finland, det kommer bli skoj! Kommer väl bilder när jag orkar igen, eller när jag får tag på en minnessticka från Fia. Fick dessutom veta att jag har fått sommarjobb idag, känns lite konstigt att tänka på sommaren då man ser ut på snön. Men jag är riktigt nöjd, även om det inte blir mycket lov :D Så nu är jag nöjd, trots 132553 deadlines och skitskola.

en bild från google på byn där jag bodde. Såg faktiskt ut sådär, skitgulligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar