2013-05-14

en tisdag

Hade en riktig skitdag först idag. Hade bl.a. finskaföredrag som gick inte bra (inte bra eftersom jag tycker att läraren bedömde oss hmmm, ja, ska inte uttala mig) och eftermiddagsmatte, och så var jag trött och hungrig. Sen ville jag inte till bilskolan. Såg på How I met your mother (ÄNTLIGEN) och så for jag till bilskolan, vi var senare än någonsin, jag var stressad och hade bråttom. Slutade 10 före och skulle var i stallet jämt. Hann faktiskt! Sen var det "dressyrtävling" som gällde. Vi hade på vår timme en liten sådan med 9 deltagare, jag kom andra och var nöjd, fast banan såklart kunde ha gått bättre. Sen var jag fånigt stolt över min lilla rosett, har ju aldrig tävlat så har ju aldrig fått någon förut, hihi. Så dagen slutade helt okej fast jag på eftermiddagen mest ville gråta.

3 år (!!!) gammal bild på Anki copyright Snigel. Vi borde fota timmun nån dag tykär jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar